Inlägg 339: Hi, remember me? I'm the one who ends your sorrow.

Nae, det här går inte. Glasögon: Activate!
Sådärja. Mycket bättre.

Hejpåer, jag bloggar för att jag blir så illa tvungen. Så, detta har hänt:

- Jag har flyttat från Spindelkällaren till en söt liten(?) etta ca. 15 minuter från centrum. Kärlek? OH YES. Bortsett från avsaknaden av Internet. Men det är inget enormt problem.
- Jag befinner mig i Linköping i ett par dagar till. Har varit här sen i måndags. Tittade på studenter som gled omkring i allt mellan himmel och jord.
- Har sett Iron Sky, The Avengers och Prometheus på bio. Bara den sistnämnda var en let-down.
- Tittade på Hockey-VM (här försvann all kronologisk ordning, FYI), och ska avnjuta fotbolls-EM likaså.

Jag tror att det är allt. Men, som vi alla redan vet är mitt minne lite som en kastanj i en konservburk: Ingen vet riktigt vad den gör där, men den hör inte direkt hemma där.
... Kanske inte riktigt rätt liknelse, men ni vet vad jag menar.

Ärligt talat ska det bli skönt att komma ner till Kalmar och isolera sig från omvärlden ett tag till. Men det hörde ni inte av mig.

Nu tackar jag för mig, och så hörs vi väl förr eller senare. Fast antagligen senare. Tjing på er!

Dagens låt:
The Future Soon - Jonathan Coulton

P.S

I love you.
- Anonymous friend

Kommentarer
Postat av: Almitt

We Come In Peace?

2012-06-15 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0