Inlägg 341: Empty Spaces.

Hej, kära vänner och bekanta!
Och hej, ni som precis hittat hit! Kul att ni också vill vara med!

Vad som hänt sen sist? Tja, bland annat har det varit filmkväll hos Johannes med Ronja, Rebecca och värden själv. Dessutom har det blivit mycket Heroes of Might and Magic III, Burnout Paradise, blandade emulatorer och film. Bland filmerna finns Limitless, Batman Begins och på köpet har det blivit lite blandade serier också. Family Guy, Supernatural och QI, för det mesta. Men eftersom ni inte bryr er, går vi raskt vidare.

Idag var det utflykt som stod på schemat. Öland, närmare bestämt Ottenbo (södra udden) för att kika på fyren och svänga förbi Naturum. På köpet blev det många väderkvarnar, fornborgar/gravfält och finfina utsikter. Efter allt detta tulumt bjöds det på ugnsbakad falukorv chez Smålandsgatan 4A, och det var alldeles utmärkt. OCH SOM OM INTE DET VAR NOG fick vi för oss att gå hem till Johannes och titta på film (som blev Supernatural men ändå). Och som grädde på moset gick jag hem och tog en löprunda för andra dagen i rad. You better appreciate this, future me!

Jag glömde faktiskt bort att nämna att vi var på Kalmar Marknad i fredags också, alltid trevligt att traska omkring och titta på folks skrot som de försöker få sålt. Hittade faktiskt lite fint skrot, hör och häpna, men eftersom jag är relativt pengabefriad för tillfället fick jag njuta med ögonen istället. (I honestly don't know. Don't ask.)

Och ja, that's it. No more heroes, no more legends. No more stories of brave knights.

Eh, yeah. I framtiden står bland annat en eventuell resa till Karlskrona, en filmkväll och lite blandade aktiviteter som inte planerats än. That said, om någon nu skulle få för sig att hälsa på skulle jag välkomna denna/dessa med öppna armar och göra plats i mitt superviktiga schema. 

Och med dessa hjärtvärmande ord tänkte jag avsluta för den här gången, lyssna vidare på Queen och tycka allmänt synd om mina värkande fötter. Adios!

Dagens låt:
The Show Must Go On - Queen

P.S

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva i P.S:et den här gången. Tell them it said something deep.

Kommentarer
Postat av: Inkey

Vi hade det väldigt trevligt nere hos dig! :3 Så vi kommer gärna ner igen nån gång om du inte har nått emot det ^^ Kanske inte i sommar, det hinns nog inte, men ändåå

2012-07-18 @ 11:11:21
URL: http://sosselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0