Inlägg 335: From the sneaky guard goblin!

Hej! Blir ett blitzinlägg för att Kiwi ska sluta tjöta. Så ja, eftersom det bara var en dag sen sist, får vi ta dagens aktiviteter i genomgång.

Vaknade cirka 12:20, blev uppdragen till datorn av, åh, guess who! Kiwi! Just det! Sen åts det frukost, mackor och yoghurt som vanligt. Sen blev det Minecraft. Och Jonte joinade runt 14. Och vi fortsatte med vårat AvP2-texture pack, som vi fortfarande gör. 4 timmar senare.

Jo, jag kan ju erkänna att jag började läsa Shaman King i torsdags också. 'Cause I'm geeky like that. :3
Och imorrn fyller Kiwi år. Tihi c: <3
Och igår shoppade jag lite på nätet. 'Cause I'm cool like that. c: <3

And then it was now. Dagens youtubetips: 5 små filmer om evolution. Jesper Rönndahl. <3

Och jag tänkte bara säga att jag älskar min Kiwi. c: <3 <3 <3

Dagens låt:
Crazy Train - Ozzy Osbourne

P.S

Så! Nöjd nu? x3 <3

Kommentarer
Postat av: Kiwi

HAHA japp nu är jag nöjd! Jag skulle ju kunna sluta tjata men då skulle det ju inte vara kul. :3 <3

Och jag älskar dig också, Blinkysaur <3 <3 <3

Min nörd <3

2012-01-21 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0