Inlägg 332: Just when you thought I was gone forever.

HALLÅELLER!

That's right, I'm back in black, and I'm here to stay! Wooo!
Måste tydligen blogga, bara för att El Kiwi gjort det. Har inte jättemycket att berätta. 
Eller ja, det har jag väl egentligen, men jag har ju minnet som en silverfisk, så jag skriver väl bara att jag var hos optikern idag och beställde nya glasögon. De jag har nu är trasiga flera gånger om, och nu när jag väl har inkasserat 400:- (Jag passerade Gå!) så tyckte jag att det var dags. Mörkgröna bågar. O-o

Och nu sitter jag och lyssnar på Ecstasy of Gold, efter en lång dag av optiker, flytthjälp och bakpotatis. Ska sova alldeles strax, skolan börjar tidigt imorrn, och puttrar på i god takt hela dagen. Blö. Tur att man får sova ut på onsdag iaf.

Nähe, vi säger nog så. Får ta det lite lugnt med bloggandet såhär efter uppehållet, vill ju inte totalt ordbajsa ner alltsammans. Seså, off you go. Gör något vettigt istället, it's a beautiful day!

Dagens låt:
Code Monkey - Jonathan Coulton

P.S

I WILL SHOW YOU THE DANCE OF MY PEOPLE

Kommentarer
Postat av: Kiwi

HAHA!

Men det är ju kul att ordbajsa.

And it's good for you!

Typ.

Jag vet inte. :D

2012-01-11 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0