Inlägg 337: Is this how we wanted things to end?

Tjo! Impulsbloggar innan jag ska iväg och handla, det var ju lite dags nu tycker man.

Ja, här nere i Kalmar är allt samma som alltid. Det var snö ett tag, nu är den borta. Av gardinerna i spindelkällaren att döma är det soligt ute även idag. Skönt. Då kan man cykla till Giraffen istället för att gå, och det är ju så segt. Särskilt i snömodd!

Och i skolan pågår allt som vanligt. Tentor om 2 veckor, känner varken skräck eller glädje inför dem. Men men, ska ta 2 datorfria veckor med start på måndag, och råplugga. That's how we do it, studieteknik in my <3!

Nu försvann allt sug att fortsätta blogga. Ajdå. Sånt som händer när man sitter och tänker och saknar folk. Bastards.

För övrigt har det blivit ganska mycket Skyrim och Heroes of Might and Magic 3 på sistone. HoMM3-duell med Jonte, yes sir! Ställningen står just nu 3-1, så det är bra glid för mig. Vi kan skylla det på att herrn inte kan spela Stronghold. Host. N00b. Host. Va?

Nej hörni, nu ska jag ut och handla. Nu har jag skjutit på det tillräckligt länge, så nu kör vi! Huff huff huff.
Hej!

Dagens låt:
Lithium - Nirvana

P.S

If you want change, you have to let me know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0