Inlägg 336: Step right up, Mr. Psycho!

Hejpåer. Jag vet att jag inte bloggat på år och dar (mest dar, men ni fattar grejen) och har inte direkt känt för det. Har förvisso hänt en jävla massa, men det har känts som att ni har klarat er ändå. Tittade förvisso på statistiken nyss och blev glatt förvånad, så jag kände att det var dags att "repay the favour", så att säga.

Oj, vilket långt inledande stycke det blev. Ja, nu vet jag att ni sitter som på nålar i väntan på vad jag ska dela med mig av för spännande nyheter. Då börjar vi, så att ni inte blir helt katastrofartade.

- Det flyger in nästan 4 fåglar i varje vindkraftverk varje år. 
(En av rubrikerna på P4 Kalmars hemsida. Tur att det antalet inte var högre!)
- Jag har skaffat ny dator, med hjälp av Jonte och hans magiska labbar.
(Yeah, skillnaden är verkligen natt och dag.)
- Jag är singel igen.
(Shit happens. Det var lika bra, faktiskt.)

Vet inte om jag har något jätteintressant att berätta, bortsett från detta. Detta var la creme de la creme, så att säga. Grädden på moset. Nu ska jag bestämt gå och lägga mig, måste ju faktiskt upp om drygt 6½ timme. Vi hörs senare, trofasta bloggläsare! <3

Dagens låt:
Who do you voodoo bitch - Sam B
(http://www.youtube.com/watch?v=78bj6ebUVqA)

P.S
I've got a zombie army and you can't harm me!

Kommentarer
Postat av: Anton Nordenfur

4?!

2012-02-09 @ 13:51:25
URL: http://anton.nordenfur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0