Inlägg 330: Only found on the edge of the Earth.

Tjo! Katt! Morot! Banan! Valross!

Har inte hänt mycket sen sist, som vanligt. Pokerkväll på Öland med tokarna, filmkväll with the one and only Blinkysaurus, Minecraftserver, Rockklassiker, inget intressant.
Men eftersom en särskild person protesterar så det hörs vida omkring, så here we go again!

Pokerkväll alltså, gå av en hållplats för tidigt, ha det allmänt bra, cykla hem. Bli arg på cykellyset som gick sönder. MORR.
Dagen efter (lördag, that is) var det Minecraft så det var inte så intressant, men på söndagen blev det filmkväll. 3 filmer till, 13, Goooooood moooooooooooooooooooooooooooorning Vietnam och Rammbock - Berlin Undead.
Good Morning Vietnam är <3, 13 var väl helt okej också, och Rammbock - Berlin Undead kom undan med zombier. 

Och Minecraftserver, ja. Min alldeles egna, klap klap. Jonte är trogen besökare på den, och ni andra dödliga är också välkomna. IP:t står på Facebook. Som  allt annat.

Och idag har det varit Minecraft och Rockklassiker i stort sett hela dagen. Och chili con carne som blev alldeles för stark. Men men, mjau mjau.

Och imorrn ska jag springa in i the one and only Jonte som tidigare nämndes. Det kan nog vara riktigt chill, faktiskt. Ska få sällskap från flera östgötar såsmåningom, antagligen på fredag. Och då är det bara en vecka tills jag ska på praktik, alas!

På tal om det måste jag antagligen ner till Karlskrona innan det tack vare det där förbannade personalkortet, MORR!

Och på tal om morr känns det som att jag är mer bitter och ilsk av mig nuförtiden. Mjukost håller med mig, I know this. Men men, det går väl över när man väl kommer ut på båten. Eller några andra lösningar som vi inte behöver ta här och nu.

Vi avslutar här tror jag. Tjo!

Dagens låt:
All along the Watchtower - Jimi Hendrix

P.S

MORR UTTER MORR MORR MORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0