Inlägg 329: Lunacy can only be found in the eye.

Japp, slänger iväg ett inlägg till för att jag är sådär galet snäll. Njut, som en katt i solen!

Ja, idag var det som sagt shoppingdag. Upp 10, vara klar 11:15, få sms om att vi ska träffas 14 istället för 12. Åker in till Kalmar ändå, traskar runt i hamnen, köper en klocka, njuter av det gråmulna vädret. Går till Dressman och köper kläder för första gången på år och dar (inte riktigt, men det kändes så). Laddar på mitt busskort, går till biblioteket. Träffar Rebecca & Ronja, går till Universitetsbiblioteket, McDonalds, och tar bussen till Giraffen. Köper arbetsskor på Jula, därefter vidare till Expert, Kronans Droghandel, och sist men inte minst Maxi. Åker hem, njuter av livet, och dricker cola. Spelar AvP2 med Jonte, och bloggar!

Total kostnad för dagen? 1 274,05 kronor. Svider lite, men jag har ju massa nya pryttlar så det gör inte så mycket. Besides, jag behövde ju det mesta av det, så. Inga jätteimpulsköp, hör och häpna. 

Men nu hörreni, ska det tydligen bli Minecraft med Jonte. Om vi hittar någon server att köra på. Tror jag dock inte att vi kommer göra, men men. Bada-tadam!

Nänuavslutarviinläggettoodles!

Dagens låt:
Billie Jean - Michael Jackson

P.S

Nu har det som av en slump blivit 6-2. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0