Inlägg 328: When nothing's all you need to know!

JAJAJAJAJA CHILLA NEEER FÖR FAN.

Som en viss person som jag äger på Wordfeud pekade ut igår, var det ett tag sen jag bloggade. Detta eftersom jag ju som alla andra haft tentor, och efter det glömde jag helt enkelt. MEN NU SÅ!

Just precis, tentor. 4 stycken: Grundläggande säkerhet/ISPS, Maritim Engelska, Matematik T och Fartygskonstruktion. Vet att jag klarade Säkerheten och Matematiken, och det är ju alltid skönt. Annars hade jag inte glidit ut på praktik, och det vill ju varken ni eller jag! Så jag fick mina certifikat i torsdags, efter det blev det celebratory asiatisk buffe i Kalmars lilla Chinatown.
Spola fram till lördagen, så var det untzparty på Öland/Sjösjukan med Rebecca och andra Stockholmare. Förbannat trevligt som alltid, och de spelade Hockeyfrilla på Sjösjukan! Kunglisch!
Och söndag var ganska medioker, Minecraft och Netto antagligen. Minns uppriktigt inte, dagarna glider förbi som i en dimma nu i ledigheten. Är ganska säker på att det är onsdag imorrn dock, för jag ska ju träffa tidigare nämnda ölänning och shoppa arbetsskor och apoteksprodukter. NU VET NI.
Igår var det måndag, Minecraft och handla och glömma burken med bönor i kassan på Netto. Argle-to-the-Bargle. Det var, hör och häpna, allt jag gjorde igår. Idag däremot!

Idag är det fortfarande tisdag, och jag har... Spelat AvP2 och Minecraft! ... Och tittat på filmer. 3 stycken, mer exakt. The Tunnel, Moby Dick 2010 och The Other Guys. Alla 3 var ganska mediokra, men jag måste ju bli av med dem nån gång, eller hur?

Och nu har jag ju redan berättat vad som händer imorrn, så det förstörde ju den här sammanfattningen av framtiden. Måste in till Kalmar centrum nån dag också, och införskaffa ett par färska byxor. Nu vet ni, igen.

Jahanähe, vi sjökaptener droppar ju iväg på praktik som flugor nu, så jag tänkte väl... Gå och lägga mig. Torsk! <3

(Det var en variation på tjing, som jag brukar skriva/säga som adjöfras. Det var liksom tanken att det skulle göra lite omväxling i vardagen (tisdag (whoa, parentesception)).)
Jag vet faktiskt inte. Det är därför jag ska gå och lägga mig. Tjing! Nejfan.

[Äddit] Skulle bara kursivera alla titlar. Bara så ni vet det.

Dagens låt:
Haifisch - Rammstein

P.S

4-2, 4-2, 4-2!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0