Inlägg 327: Looks like we found you just in time!

Nämen hej. En tentapepp Blinkysaurus dyker fram i höstmörkret, likt en katt utan tassar av sten.

Eller ja, tentapepp är väldigt fel ord. En Blinkysaurus som kommer att totalfaila tentorna och stanna kvar i Kalmar under vintermånaderna är bättre ord. AHMAGAWD.
Ja, på fredag gäller det. MOS-tenta (Jajajajaja fnissfnissfniss etc.), sen är det engelskatenta på lördagen. Visst, jag har inte sådär jätteångest inför engelskan, det är ju trots allt engelska, men gloslistan på 150 ord, den är att döda för, så att säga. Men nu sitter jag här, helt pluggmotsträvhårig, och bloggar. Innan det tittade jag på TBBT, innan det åt jag, pluggade, sov, gick hem för en gångs skull (riktigt skönt att lufta huvudet faktiskt), och skola. Fartygskonstruktion, and all that stuff.

Och ja, Sverige får tydligen spela EM-slutspel. I don't really bother. MEN LHC VANN IGÅR WOOPALOOP.

Suck och sten. Jag blir inte klok på't. Det känns som att jag inte kan ett skit, men jag kan en del och det känns som att jag kan en hel del och jag får fnatt! Suuuuuuuuck. 
Det är så mycket att kunna, hur fan ska jag gå in djupare på nånting? Kan ju alltsammans lite generellt, det hoppas jag att det räcker... MEN NU KAN JAG INTE SITTA HÄR OCH LATA!

Fast jag vet inte vad jag ska plugga på, så... Suck. FRUSTRATIONEN ÄR STOR. Så här kändes det inför alla kursprov på gymnasiet också. Jag blir lite mer galen än innan, arglebargle.

Nä, nu blev det här inlägget väldigt negativt. DID YOU NOT KNOW THAT THE ROYAL HUNTING GROUNDS ARE ALWAYS FORBIDDEN?

Eh. Ja. Nu avslutar jag här, toodles!

Dagens låt:
10001110101 - Clutch

P.S

Jag saknar mina Linköpingsmänniskor nu.

Kommentarer
Postat av: Almitt

Blinkyfisk!!! LHC VANN!

2011-10-13 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0