Inlägg 326: Somewhere between Heaven and Hell.

Nämen tjena tjena! Det var hela 5 dagar sen, hör och häpna! Tja, ska man skylla det på något så skyller jag det på att jag har haft så lite att göra. Även om jag egentligen har hur mycket som helst att göra, men det är bara att skjuta framför sig, så kommer man förr eller senare till ett stup. Det borde bli dagens motto. DET ÄR DAGENS MOTTO!

Eh, ja. Vi går vidare. Sen sist har jag äntligen fått en fungerande mobiltelefon, tittat på film/serier/youtube med Victoria, och varit skummis. Men vi tar det från början.
Japp, jag var ledig i onsdags, som jag skrev. Japp, jag pluggade SMCP som jag skrPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF etc.
Jodå, lite pluggade jag faktiskt. Men inte skrikmycket. Men det gick ypperligt på SMCP-examen i alla fall, 2 poäng över gränsen för VG, woooooooooopalooooooooooop!
Och ja, i fredags fick jag min telefon till sist, lagom till filmkvällen. Vi tittade på allt från Going to the Store till Freddy vs. Jason till Anders & Måns och The IT Crowd. Och jag törs faktiskt påstå att vi hade det trevligt, även om Rebecca inte kunde vara med. One of these days, då ska vi ha vår Tarantinokväll. ONE OF THESE DAYS.
Nästa vecka är relativt lugn och sansad vill jag påstå, ledig imorrn och minimalt med lektioner. Dock maximalt med plugg, men minns dagens motto och fröjdas, mina vänner!
Tentorna avlossas nu också, både Grundläggande Säkerhet och MarEng. Men det bööööör inte vara några problem, jag ska ju plugga! :3

Men men, nu ska jag släppa ALLT och lite till och titta på The IT Crowd tills jag tröttnar, och då gör jag något helt annat. DEN NI!

... Adjö, för den här gången. ^^ <3

Dagens låt:
The House of Bamboo - Andy Williams

P.S

I might seem cold, but I assure you, this is not the case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0