Inlägg 331: Ein totes Herz ist kein Verlust!

Hej! Ja, jag lever! Trots alla äventyr!

Eh, ja. Som ni kanske märkt har jag inte kunnat blogga ombord, på grund av en icke-existerande internetuppkoppling. Men jag har det helt okej ombord, och fick åka hem över jul! Det är inte helt fel det, ska ni veta.
Har nu varit ombord i 41 dagar, och ska vara ombord ca. 14 till. Men nu är jag i Linköping till den 28:e. 

Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva. Lika bra att ta alltsammans när jag är klar med allt och sitter i min källare i Kalmar.

Träffade Mjukost idag, första gången sen studenten. MY GOD. Tiden går fort när man bor i Kalmar. Och på båt.

Äsch, ni får klara er med det här som ett mellandagsinlägg. God fortsättning, kära eventuella bloggister! :3 <3

Dagens låt:
Zombie - The Cranberries

P.S

Bättre än inget, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0