Inlägg 253: Jajajajajajajaja.

OKEJ DET BLEV INTE IGÅR MEN JAG VAR TVUNGEN ATT PLUGGA BIOLOGI OKEJ?

Ni får ett inlägg idag istället, passar det inte så SCHAS.

Alltså, sen jag senast bloggade på riktigt har Izi varit här, som ni vet. Underbara veckan, ohyeah <3

Hon kom hit i söndags, och då tog vi det bara lugnt, vad jag kan minnas :3
Måndagen... Nä, vetnivad, jag minns inte.

FREDAGEN var hon med mig på Berzan, woopwoop! :3 Filosofi, religion, biologi och latin. Ruben var lika trevlig som alltid :3
Efteråt åt vi pizza, i sann... fredagsanda? x3
Lördagen gick åt att titta på film, Valkyrie :3
Och på söndagen åkte hon igen, efter att vi tittat på Crank & Crank: High Voltage.

Och den här veckan har varit... sisådär. Sovmorgon i onsdags, det var najs, annars var det mest de relativt korta dagarna som var mysiga.
Idag var jag på Polisstationen, passansökan var det som gällde, trevligt trevligt.

Sen när jag kom hem tog jag det lugnt, tittade på Spartacus: Blood & Sand, tog det lugnt igen, spelade Minecraft, och nu bloggar jag här.

Planerar att gå och lägga mig alldeles strax, är trött som ett djur. Hur trött?

Så här trött.

Så därför tänkte jag avsluta inlägget, dricka lite vatten, klä av mig, borsta tänderna, dricka lite mer vatten, och sen sova. The End.

Dagens låt:
Dekk bord - Kaizers Orchestra

P.S
Gäsp.

Kommentarer
Postat av: Izi

Ruben!! :)!



hehehhe, dekk bord <33



God natt, ditt dyr. Savner deeeeg.

2010-10-23 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0