Inlägg 236: I just remembered!

Jo! Jag glömde berätta om den totalt überweirda drömmen jag hade tidigare i veckan. So, here goes :3

Jag gick vid garaget mellan domkyrkan & stora torget (ni Linköpingsbor vet förhoppningsvis vilket, det typ vid Hamlet) Och fick för mig att smita in och stjäla en sopbil, eftersom de tydligen innehöll pengasäckar med 50.000 i.
Väl inne kom jag rätt långt, innan en militär med automatvapen kom och arresterade mig, och handklovade fast mig i honom. Samtidigt kom en annan man, som till en början hade grå kostym på sig och följde med mig & militären på väg ut. Sen hade han plötsligt röda speedos på sig, och militären sa att jag inte fick vara där inne (i garaget alltså, inte speedosen >_> ) för att det var en varulv lös.
Därefter följde en serie actionscener bestående av militären skjutande på varulven med pistol (för automatvapnet försvann på ett sånt där typiskt drömlikt sätt), hoppandes över skrangliga träbroar och skrika på militären var varulven var.
Den sista bron vi kom fram till hade ett hål i sig, och militären hade tänkt sig att han skulle hoppa ner, jag skulle stå kvar, och sen dra upp honom. Det hände inte, istället hoppade jag också ner, och vi hamnade öga mot öga med varulven. Militärsnubben köttades hårt, samtidigt som mannen i de röda speedosen också började förvandlas till en varulv :3

And that's when the dream ended x3

Och även om drömmen var ganska läskig skulle jag inte kalla det en mardröm. Jag har inte haft några ordentliga mardrömmar sen jag slutade bli rädd för skräckfilmer. Men, nu är det dags att sova iaf, och sen hoppas på det bästa att nästa dröm blir lika spännande som denna :D

Vem vet, har jag tur kanske idéen säljs till Hollywood. W00! ;P

Dagens Nattens Låt (o: ):
Hold On - Korn

P.S

I'm probably insane already, I just don't know it yet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

JAG VILL HA 5 BLOGGINLÄGG NÄR JAG ÄR BORTA! ehh, eller nått iaf? hahahahahaahahaahahahahahahah



/dör av värme och stundande internetbrist

2010-07-12 @ 12:10:40
URL: http://jennysinfall.blogg.se/
Postat av: Jenny

DU HAR JU INTE BLOGGAT ALLS!!!!

2010-07-15 @ 11:14:45
URL: http://jennysinfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0