Inlägg 146: Well I'll be a spotted snowbear! A customer!

Dags för nytt blogginlägg, eftersom... jag har helt enkelt tråkigt. Och för att det var ett tag sen jag bloggade.

Det har väl inte hänt så mycket spännande på sista tiden, har spelat en hel del Oblivion ^^ Har blivit Listener, Arch Mage och snart Guildmaster i Fighter's. Om NÅGON fattade vad det där betydde blir jag lite stolt. Och bekräftad som nörd.

Anyways, har också varit i Norrköping (..igår) och hälsade på Maja, ett stycke kusin var där med ^^ Vi såg film och var allmänt flummiga. Riktigt trevligt var det ^^

Och nu sitter jag och är patetisk med Sniff. Som det ska vara. Vore bättre att sova, men det är så omodernt. Kanske spela lite Guitar Hero: Metallica? Hm?

Jag måste sluta skriva korta stycken.

Ah! En bild! Dagens bild! 

PC-Gädda <3


Dagens Låt:
London Lady - The Stranglers
Little lady with Dingwall's bullshit
You're so stupid foetid brainwaves
Little lady what really happens
When you see mirrors you get the shivers

Aaaah !

Making love to the Mersey Tunnel
With a sausage. Have you ever been to Liverpool?
Please don't talk much it burns my ears
Tonight you've talked for a thousand years

Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick
Plastic's real when you're real sick

Tell me what you've got to look so pleased about

Oh London Lady why did you lay me?
Your head is crowded with the names you've hounded
The lines around your eyes they show me
You realise that the party's over London Lady
Party's over London Lady

Tell me what you've got to look so pleased about
Tell me what you've got to look so pleased about

Nej, nu ska jag avsluta det här inlägget, pilla lite på länkarna och gå och lägga mig. Typ. Ha det bra tills nästa gång.

P.S.
Den som vet vilket spel inläggets titel kommer ifrån, och vem som säger det får fiska!

...Och är grymt nördig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0