Inlägg 145: Post-LAN

Jahopp, då var det dags för ett inlägg till. Har inte bloggat på länge, har inte haft lust/tid, plus att det har varit LAN ute hos Sniff i Ljungsbro.

LAN:et, som jag åkte till i måndags, var awesome! Det var jag, Jonte, Guldfisk & Sniff som satt inträngda i en liten gullig skrubb i 2 dagar och lirade. Och sov. Mest AvP2 (Aliens vs. Predator 2), Kane's Wrath och Oblivion blev det, mycket flum och en hel del konstig (MEN BRA) musik. Som vanligt blev jag kött på AvP2 omedelbart, men det är kul det med :P

Och idag igår vaknade jag vid 11, vilken var tur eftersom bussen hem gick 11.47 ^^ Jag hann med den, var hemma en snabbis, duschade & så, sen gick jag ut till Ikano för att träffa Maja, som också var riktigt trevligt :D Vi gick runt lite på Ikanohuset och snackade, om allt från gymnasium till fiskar i ögon.

Annars har jag inga stora planer för framtiden. Inga alls faktiskt, vilket är lite skönt :P Man måste njuta medan man kan, eller hur? Dock skulle det vara skönt att ha ett sommarjobb ibland, så man får lite pengar att röra sig med. Just nu har jag bara en ENORM samling småpengar att röra mig med, och det är mindre kul att betala en pizza med tior & femmor ;P
 Men, man får se det på ett annat sätt: Mynt är också pengar, och restaurangen blev nog lite glad att få lite växel.

Nu börjar det bli ett lite segt inlägg, så jag avslutar för den här gången. Ha det bra <3

Dagens Låt:
You Spin Me Right Round (Like A Record) - Dead or Alive

P.S.

Låten passar nog väldigt bra till AvP2 multiplayer ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0