Inlägg 143: Boiling Microphones.

Goddag. Jag har lite allmänt tråkigt (som vanligt), så här kommer ett inlägg till.

Sedan förra inlägget har jag installerat Warhammer 40K: The Dark Crusade, Doom 3: Resurrection of Evil, tränat stenhårt och sovit lite. Sånt som behövs ibland, ni vet.

Tja, det var väl det. Sitter och filosoferar lite, om lite olika saker. Är lite orolig dessutom, men det tror jag inte jag behöver vara. Hoppas det iaf. Men men, nu ska jag väl flytta in i mitt eget rum och filosofera lite till, och bara ta det lugnt.

Dagens Låt:
Microphone Fiend - Rage Against the Machine

P.S.

Tyckte det var dags att byta profilbild, så vi får lite förändringar på bloggsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0