Inlägg 142: Let's wash our brains!

Halloj! Blogginlägg kommer rykande färskt ur ugnen, jag vet att ni är hungriga ^^

Sommarlover fortsätter, vi är ~halvvägs nu. Och jag suger på att blogga. Har inte gjort något vettigt ÄN, vi får se om den trenden fortsätter. Förhoppningsvis inte. Anyways, jag har skaffat Facebook. Lite nördigt, lite ovärt, men men. Får väl hoppas att jag får lite fler besökare nu när jag fått ut länken där också.

Dessutom har jag påbörjat flera miniprojekt, men jag misstänker att det inte lär bli något stort, bara tidsfördriv. Det behövs. Plus att jag ska börja röra på mig lite, skönt att ut och springa lite, särskilt med musik i öronen. Eller, ännu bättre, någon gruppaktivitet, typ basket eller brännboll. Allt för att få tiden att gå lite fortare.

Och som vanligt har jag ett hav av böcker att läsa. Synd bara att jag inte läser särskilt mycket. Lär inte bli klar på länge.
Listan är:
- Halo: First Strike
- Halo: Ghosts of Onyx
- Command & Conquer: Tiberium Wars (Japp, finns en bok om det också.)
- Änglar & Demoner
- Den Siste Tempelriddaren

...Jösses, så lång trodde hoppades jag inte den var. =/ Nåja, det löser sig nog. Som vanligt.

Well, det är väl dags att avsluta för den här gången. Ha det fint. <3

Dagens Låt:
Deer Dance - System of a Down

P.S.

Dead Space: Downfall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0